آرتیم  |  RTeam.ir

طراحی وبسایت، خدمات هاست و دامنه، طراحی و گرافیک

استخدام کارمند به صورت دور کاری !


دور کاری نام دیگر کار در منزل است، شما با استخدام در مجموعه آرتیم، هیچ نیازی به حضور و رفت آمد ندارید و در منزل خود تنها با در دسترس داشتن اینترنت می توانید کار خود را براحتی انجام دهید. حتی در برخی از بخش های آرتیم نیازی نیست حتماً با کامپیوتر خود، فعالیت کنید، بلکه می توانید با تلفن همراه و تبلت نیز کار خود را انجام دهید.


جهت استخدام شما باید فرم مربوطه را تکمیل و رزومه کاری خود را برای ما ارسال فرمایید، رزومه شما بررسی می گردد و نتیجه به شما اطلاع رسانی می گردد؛ لازم به ذکر است که در صورتی که شما مورد پذیرش نباشید، علت به شما اطلاع رسانی شده و فایل و اطلاعات رزومه پذیرفته نشده، در هنگام لغو درخواست از سرور حذف خواهد شد، بنابراین در صورتی که در آینده بخواهید مجدد درخواست خود را اجرا کنید، باید دوباره فرم استخدام را تکمیل و ارسال نمایید.


توجه: ممکن است یک فرد توانایی و تخصص کافی جهت استخدام در بیش از یک شغل در آرتیم را داشته باشد، با این حال تنها در یک بخش از آرتیم می تواند استخدام شود؛ بنابراین از ارسال چندین باره فرم استخدام خودداری کنید.

توجه: پس از تأیید شدن اطلاعات و رزومه ارسالی، از شما جهت احراز هویت درخواست اسکن مدارک می شود و در صورتی که اطلاعات ورودی در رزومه ارسالی با مدارک شما مطابقت نداشته باشد، حتی با وجود تأیید شدن رزومه، درخواست شما برچسب باطله خورده و از رده خارج می گردد؛ در رزومه ارسالی اطلاعات واقعی و صحیح خود را وارد نمایید.


پس از احراز هویت، یک تاریخ و زمان جهت مصاحبه اولیه تلفنی یا ویدئویی به شما ارائه می گردد، شما ملزم هستید در زمان مشخص شده به تماس ورودی پاسخ دهید تا مصاحبه شما انجام شود؛ طول مصاحبه بسته به شغل و سمت انتخابی از ۵ تا ۲۰ دقیقه ممکن است به طول بینجامد. در طول مصاحبه از شما سؤالات مورد نیاز جهت پذیرش در شغل انتخابی پرسیده می شود و به ازای هر سوال یک نمره برای شما در نظر گرفته می شود.

پس از قبولی در مصاحبه اول، تاریخ و زمان مصاحبه با تیم مدیریت آرتیم به شما ارائه می گردد، این مصاحبه به صورت ویدئویی صورت می گیرد؛ طول این مصاحبه بسته به شغل و سمت انتخابی از ۱۰ تا ۴۰ دقیقه ممکن است به طول بینجامد؛ این مصاحبه صرفاً جهت مشخص کردن نحوه کار، نحوه پرداخت ها، و حق و حقوق شما می باشد و پس از آن مصاحبه و تفهیم شرایط و ضوابط، در صورت تمایل شما به شروع کار، به شما کد کارمندی تعلق خواهد گرفت و می توانید از ابتدای روز بعد کار خود را شروع نمایید.


توجه: بسته به شغل انتخابی بین ۲ تا ۷ روز اول شروع به کار، یک نفر از کارمندان بخش پشتیبانی یا ارتباطات بر کار شما نظارت می کنند و به صورت گفتگوی آنلاین یا تماس تلفنی، به شما در انجام کار ها کمک کرده و ملزومات کار را به شما ارائه می دهند.

توجه: در ماه اول فعالیت شما، یک ناظر بر تمام کارهای انجام شده شما نظارت می کند و در صورت بروز مشکل به شما اطلاع رسانی شده و مشکل بر طرف می گردد، پس از ماه اول، مشکلات ایجاد شده بر عهده شما می باشد و در صورتی که ضرر و زیانی به دلیل مشکل ایجاد شده توسط شما به شرکت یا دیگر کارمندان وارد گردد، مسئولیت جبران آن بر عهده شما می باشد.

توجه: در برخی از سمت ها مانند بخش حسابداری، پس از انجام مصاحبه دوم به شما مدارک لازم و فرم قرار داد مکتوب ارائه می گردد که شما باید قرارداد را خوانده و امضاء کنید و در نهایت آن را برای شرکت پست نمایید؛ در چنین بخش ها و سمت های مهم و اساسی شرکت، نظارت بیشتری بر کار شما انجام میشود و همچنین شرکت از شما انتظار دقت بالایی در انجام کارها دارد.


حقوق و مزایا و نیز حق مرخصی تماماً بر اساس دستور اداره کار صورت گرفته و اعمال می گردد. توجه کنید که به دلیل دور کاری و عدم حضور، استخدام های شرکت شامل بیمه نمی باشد. در صورت تمایل به بیمه شدن توسط شرکت، حداقل باید مدت زمان شش ماه از استخدام شما گذشته باشد و قرار داد بلند مدت حداقل یک ساله با شرکت ببندید، تا شرکت بتواند شما را بیمه کند.


سیستم فعالیت شرکت به نحوی است که به هیچ وجه نیازی به کار کردن کارمندان به صورت اضافه کار یا در خارج از ساعت کاری وجود ندارد، اما در صورتی که در شرایط خاص (مانند بالا بودن بسیار زیاد تقاضای خدمات و خرید سرویس و ...) از ۴۸ ساعت قبل به شما درخواست اضافه کاری داده می شود و در صورت تمایل می توانید در خارج از ساعت کاری در آن شرایط فعالیت کنید، لازم به ذکر است که محاسبه حقوق و دستمزد زمان اضافه کاری، بر اساس دستورات اداره کار صورت گرفته و اعمال می گردد.


در انتهای هر سال، سه نفر از برترین کارمندان (بر اساس امتیازات کسب شده از نوع فعالیت، زمان فعالیت، کیفیت کار و ...) انتخاب می گردند و علاوه بر دریافت هدایای ارزنده از شرکت، حقوق ماه آخر آنها دو برابر شده و به آنها پرداخت می گردد


پس از اتمام زمان قرارداد، در صورتی که تمایلی به ادامه فعالیت در آرتیم را نداشته باشید، آرتیم به شما معرفی نامه ای جهت استخدام در شرکت های دیگر با امضا و مهر شرکت تقدیم می کند.

نکاتی برای نوشتن یک رزومه خوب


رزومه اولین ابزار معرفی شما است و به همین دلیل داشتن یک رزومه خوب جامع و کامل برای دستیابی شما به شغل مورد نظرتان بسیار اهمیت دارد.

در نظر گرفتن نکات زیر به بهتر شدن رزومه کمک می‌کند:

  • رزومه باید تمیز، مرتب و خوانا باشد. از یک قلم (Font) ساده برای نوشتن آن استفاده شود و فاصله بین خطوط به اندازه‌ای باشد که به راحتی قابل خواندن باشد.
  • تمامی اطلاعات تماس مانند Email، Linkdin و شماره موبایل خود را در آن ذکر کنید.
  • تمامی اطلاعات شخصی مانند تاریخ تولد، وضعیت تاهل، محل سکونت و وضعیت نظام وظیفه را در ابتدای رزومه بیاورید.
  • همه سوابق تحصیلی و دوره‌های آموزشی که گذرانده‌اید به تفکیک بنویسید.
  • تمام سوابق کاری گذشته و فعلی خود را بنویسید. توجه داشته باشید که تنها لیست کردن سمت‌های قبلی به اندازه کافی بازگوی کاری که انجام می‌دهید نیست تمامی مسئولیت‌های خود را در هر سمت به تفکیک شرح دهید.
  • نوشتن یک توضیح کوتاه از علایق و روحیات و توانمندی‌های خود شناخت بهتری نسبت به شما ایجاد می‌کند.
  • هر چه رزومه کامل تری داشته باشید، درصد شانس بالاتری در استخدام دارید.

پیگیری رزومه


اگر قبلا برای ما رزومه ارسال کرده‌اید برای پیگیری آخرین وضعیت رزومه خود، کد پیگیری را که موقع ارسال رزومه دریافت کردید، وارد کنید. همچنین در صورت لزوم، شما می توانید از طریق پست الکترونیک hire@RTeam.ir با واحد استخدام و منابع انسانی در ارتباط باشید.


کپتچا» 5 4 6 9

ارسال رزومه


بر حسب ماه
رزومه PDF,DOC,DOCX
کپتچا» 7 3 3 6
0%